2014. augusztus 15., péntek

17.fejezet/ Hospital

Sziasztok!!!!! ^-^ Sajnálom a sok késést. De most itt vagyok egy nem hosszú részel.  :/ Remélem azért tetszeni fog. Pár komment azért jólesne. :) Pár komi után jön a kövi rész. PUSZI: Edina :*



17.fejezet/ Hospital

Kórház

*Avril szemszöge*
*2 hét múlva*
Ez alatt a kettő hét alatt: Találkoztam Lux anyukájával, és mindent meg beszéltünk!
                                     Meg van már a videó kliphez az egész choreography!
                                      Beszéltem titokban Liamel, arról,hogy meg kéne beszélnem Loganel mindent persze                                        ő bele egyezett,mert,hogy ez a mi dolgunk és,hogy ebbe ő nem fog bele szólni!
                                       És még egy csomó minden történt és persze ne felejtsem ki a ,,Vitákat".
A vitákkal kapcsolatban a többieknek már elegük van,hogy állandóan kiabálunk.Ezért nem engednek minket egymás közelében.Most ép itthon vagyok egyedül Liamel. Hát igen. A többiek egyedül hagytak minket,mert mindenkinek kötelező volt el menni. Harry és Ashly randizni mentek vagy mi. Perrie a bandával ment próbálni és fel ajánlotta,hogy menjek vele,mert nem akarja,hogy össze vesszünk megint. Hát ha tudnátok.Most épp itt ülök a napén Liammel és beszélgetünk.
-De akkor tényleg nem baj ha beszélek vele?-kérdeztem félve.
-Mondtam már,hogy ez a ti dolgotok.Ebbe én nem fogok beleszólni.-puszilt homlokon. Én csak mosolyogva hozzá bújtam.
-Akkor el megyek fel át öltözni és megyek is jó?-kérdeztem mosolyogva fel állva.
-Oké. Menny csak!-bólintott majd bekapcsolta a tévét én meg fel mentem át öltözni. Mielőtt el indultam volna adtam Liamnek egy szájra puszit és mosolyogva indultam el.

*Big Time Rush ház előtt*

Most itt állok a fiúk háza előtt és nem merek be csöngetni,mert félek.Igen félek.Félek attól,hogy mit fognak szólni,hogy itt vagyok.Bár mondjuk nem én csaltam meg  Logant. Félek attól,hogy ki fognak dobni mint egy rongyot!remegő kézzel nyomtam meg a csengőt és egyet gyorsan hátra léptem. Pár perc múlva nyílt az ajtó és Kendell mosolygós arcával találtam magamat szembe.
 -Avril!!!-kilát fel mint egy 5 éves kislány és jó erősen megölelt. Miután viszonoztam az ölelést be mentünk de amikor a nappaliba értem csak Carlos és James volt ott. Elég szomorúnak tűntek.
-Sziasztok.Mi a baj?- kérdeztem, majd oda rohantam hozzájuk. Amikor meg láttak mind a kettőjüknek vigyor ült ki az arcuk.Hamis vigyor.Mi van ezekkel? Mind a kettőjüket meg öleltem majd le ültem melléjük.
-Jó erre látni!-mondtak mosolyogva. 
-Hát igen! Meg váltás!-mosolyogtam magabiztosan. Még vagy 5 percig beszélgettünk s a lényegre tértem.
-Srácok mi volt az előbb a bajotok? Miért voltatok szomorúak?És hol van Logan?-kérdeztem halkan.
-Csak néztünk egy szomorú filmet! Logan meg a városban van!-hazudtak.Csak,hogy eléggé ismerem már őket.
-Aha most az igazat!-mondtam komolyan.
-Jó oké most mar mind egy!-tört ki Kendell majd  folytatta.-Logan kórházba van mert amikor ugye megcsalt, elküldte a csajt és fel ment a szobájába és mi azt hittük hogy pihenni megy de később furcsálltuk, hogy nem jön ki a szobájából ezert fel mentünk és be akartunk menni de zárva volt ezért James be rúgta és amikor be értünk piás üvegek gyógyszeres dobozok üresen szanaszét Logan meg vagdosott kézzel és már komában feküdt a földön!-mesélte Kendell szomorúan és halkan. Majd mondta tovább.-Most élet és halál között fekszik a kórházban és kimosták a gyomrát!-sírta el magát. Egy fiú sír.Úr isten. Logan talán meg is halhat.Én sírva fel pattantam kivágtam az ajtót és a kórházig rohantam a fiuk meg futottak utánam ne hogy hülyeséget csináljak.Amikor be értem kórházba a recepciónál meg kérdeztem, hogy
hányas teremben van Logan majd rohantam is fel. Amikor fel értem, pont jött ki egy orvos.
- Elnézést!-futottam oda.
- Igen?-fordult felem kedvesen. Úristen de ismerős.
- Logan,hogy van?-kérdeztem halkan, mert azon agyaltam hogy honnan ismerős.
-Avril?-kérdezi kedvesen és mosolyogva. Ekkor esett le ki is ő.
-Balázs!-borultam a nyakába. O Mike egyik legjobb haverja.
-Mit keresel itt kislány?-kérdezte miután el engedtük egymást. Ja igen Balázs Londonba jött orvosnak tovább tanulni.
-Hat jöttem nyaralni!-mondtam.
-Oké de be engedlek Loganhez de ne sokáig legyél bent!-mondta én csak bólintottam majd amikor be léptem sokkot kaptam.
                               

4 megjegyzés:

  1. Szegény Logan :( Bár enyhe kifejezés aarra h nem szeretem a BTR-t remélem rendbe jön. :)
    A rész pedig nagyon jó lett csak kár hogy ilyen sokára hoztad. Liamék meg miért nem vállalják fel a kapcsolatukat?!? HA????
    SIESS A KÖVIVEL!!

    VálaszTörlés
  2. hozd gyorsan a kövi részt mert nagyon nehéz kibírni :(((

    VálaszTörlés
  3. Szia ma lehet hogy hozom. Vagyis meg probalom. Es ha hozom is akkor este. Es orulok hogy tetszik a blogom de nem sokaig lesz ilyen sablonos. ;)

    VálaszTörlés
  4. DEJÓÓ *--* VÁROM NAGYON!! :D

    VálaszTörlés