2014. augusztus 21., csütörtök

18.fejezet/ Vallomás

Sziosztok!!!! Remélem jól vagytok és még életben vagytok,hogy legyenek akik olvassák az új részt! xD Elmondom nektek,hogy nem sokáig lesz ilyen sablonos és a fejléc is más lesz. EGYSZER. :D Jó olvasást!!!! :*
Puszi.

18.fejezet/ Vallomás

Amikor beléptem Logan infúzióra volt kötve,össze vissza volt szurkálva tűkkel a keze.És mellette az a gép ami a szív verését jelzi.Nagy levegőt vettem és beljebb mentem egy kicsit majd le ültem az ágy melletti székre,és meg fogtam Logan kezét és csak néztem az arcát. Akkor azért nem voltam még benne az újságba. Most még meg úsztam. De sajnos nem sokáig. Vettem egy nagy levegőt majd beszélni kezdtem Loganhez, állítólag ilyenkor hallják.
-Logan kérlek ne hagyj itt minket tarts ki!-lábadt könnybe a szemem majd folytattam.-Logan én meg bocsájtok neked!Csak egyet kérek soha többet ne csapj be engem!Mind a ketten boldogok  leszünk egymás nélkül is.barátok leszünk és kész.És ha már itt tartunk egyedül neked mondom el,hogy én már boldog vagyok.Most csak neked mondom el és te vagy az első aki meg tudja. Liammel már vagy 2 hete járunk, és nem merem el mondani. Istenem mekkora egy beszari vagyok!-hajtom le a fejem szégyenemben. Hirtelen a gép gyorsan kezdett pittyegni, mire felkaptam a fejemet. Láttam,hogy egyre gyorsul, fel pattantam ki rontottam az ajtón majd ordítani kezdtem. -Orvost,orvost!!!-ordítottam mire meg jelent Balázs és a banda tagok. Balázs meg hallotta a gyorsan pittyegő gépet mire vizsgálni kezdte. Egyből gyógyszereket, és egyéb szuríkat adott neki. Pár perc múlva nem a legjobb színben jött ki.-Balázs mi történt?-kérdeztem kétségbe esetten...
-Szív rohama volt!-mondta határozottan. Folytatta mielőtt kérdezhettem volna.-De meg bírtam állítani!-mosolygott halványan. Ki fújtam a levegőt majd jó erősen meg öleltem amit ő viszonyozott.
*Otthon*
-Sziasztok!-köszöntünk. Igen többes számban,mert a 3 fiú is jött velem.
-Hali!-jött a válasz. Be mentünk a nappalinkban ahol mindenki ott volt.

-Avril!!-ugrott fel Perrie majd megölelt. Mintha most jöttem volna a világ másik végéből.
-Perri!-visítottam én is de én már a fülébe.Mire megijedt visítva hátra ugrott mi meg csak nevettünk. Majd vissza emlékezve,hogy hol voltam az előbb egyből le hervadt a mosoly az arcomról amit észre is vettek és ők is el szomorodtak.
-Mi a baj??-jött mellém Liam. Próbáltam válaszolni de nem ment mer a sírás határán voltam.-Av mi a baj??-kérdezte le guggolva elém.
-Élet és halál között van!-sírtam el magamat. Mire értetlen fejet vágva fel állt majd meg ölelt.
-Kicsim ki van élet és halál között???-kérdezte nyugtató hangon. És most szólta el magát. De most szarok erre.
-Logan!-sírok fel mire mindenkinek rémült lett az arca.
-Hogy mi van??-kérdezte Zayn. A legjobb haverja a srácokon kívül ő az.
-Jajj Avr úgy sajnáljuk!-ölelt át mindenki még a Rush fiúk is.
-Ashly beszélnünk kell!-mondtam angolul direkt,hogy a többiek értsék.
-Egyet értek!-nézett rám majd rá pillantott Harryre majd újra rám könnyes szemmel. Értettem Harryvel volt  valami a randin.
-Liam nem baj ha mi most beszélünk egy kicsit??-néztem szerelmemre.
-Semmi baj kicsim!-puszilt szájon amin a többiek nagyon nagyon meg lepődtek.
-Lesz mit mesélned!-szólt fel Ash magyarul.
-Oké!-mondom majd el indultam az emelet felé Ashlyvel..

*1 óra múlva*
-Kopp,Kopp!-szóltak kintről kopogással együtt.
-Gyere!-mondtam majd hirtelen minden lány bent termet...
-Kicsim!!!-szólt Perrie fiús hangon. Jó kis délután elé nézünk.
-Akkor kezdem az elejétől. !-mondom majd mindent el mondtam.

*Eközben lent a nappaliban*
-Kicsim!!!-szólt fel Zayn.
-Igen??-szólt le Perrie. Mire mind el kezdtünk röhögni vagyis nyitva hagyták a szoba ajtót. Vagyis volt nyitva mert valamelyik be csapta amit mi halottunk is.
-Meg szerettem Avril ezért meg kértem,hogy legyen a barátnőm de ő estig gondolkodott este át jött majd mondta,hogy igen lesz a barátnőm. Majd reggel.......-kezdtem el a történet elején és ők figyelmesen hallgattak.

*Liam és Avril gondolata*

Szeretem ezért teszem.

1 megjegyzés:

  1. Ahwww de cukik! Es szegeny Logan :'(
    Nagyon remelem h a kovi resz nem ilyen nagy kihagyas utan fig erkezni!
    Pusszantalak <3

    VálaszTörlés