2014. november 23., vasárnap

21.fejezet/ Steal my girl

Sziasztok!!! Van ikletem ezért most be vagyok lendülve de nem sokáig! Szerintem ez lett a legjobb rész. Egész este ezt irtam. Szóval jó olvasàst!! Puszi







21.fejezet/ Steal my girl

Amikor oda értünk elámultam de kicsit meg is lepödtem. Egy gyönyörű studio elött ált meg a kocsi. Shopia bátoritóan rám mosolygott majd biztatóan meg ölelt a sofőr kinyitotta nekem az ajtót felém nyujtotta a kezét amit en mosolyogva el is fogadtam. Ki nyitotta nekem a studio ajtaját majd be tessékelt. Hangokat halottam a studioból. Ez Liam lesz. Halkan mendtem végig a folyosón ne hogy meg zavarjam az éneklést. Amikor be értem Liam csukott szemmel énekelt:
"Everybody wanna steal my girl,
Everybody wanna take her heart away.
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'Cause she belongs to me!" -fejezte be az éneklést majd mosolyogva felnézett rám.
-Gyönyörű ez a dal!- ámultam.
-Rólad irtam kicsim!- ált fel majd meg ált elém én meg pirulva lehajtottam a fejem.A hajam az arcomba hullott de nem sokáig volt így mert Liam az állam alá nyúlt majd fel emelte és a hajamat kisimitotta az arcomból.
-Szeretem mikor el pirulsz!- csókolt meg.
-Szeretem amikor megcsókolsz!- suttogom a csókunkba.
-Szeretlek!- ölel meg.
-Szeretlek!- bújok a mackos ölelésebe. Olyan jó illata van.
Miután el engedtük egymást leültetett egy fehér kanapéra ő meg velem szembe ült.
-Én halottam először?- kérdezem halkan.
-Igen és azt szeretném kérni hogy énekeld el velem!- mosolygott. És egy papirt adott a kezembe amin a dal volt. Na itt lefagytam. Nincs is jó hangom.
-Ö.... Liam!- szolitottam meg félénken.
-Mond nyugodtan nem kell félni!- mosolygott rám.
-Hát ö izé....Nekem nincsen jó hangom! -hajtom le a fejemet.
-Figyelj!-ült át mellém majd a kezünket össze kulcsolta.-Engem nem az érdekel hogy milyen hangod van. Nekem te vagy maga a tökéletesség!-mosolygott rám, majd egy puszit nyomott az arcomra.-Oké?-kérdezte mosologva.
-Oké.-mondtam majd még el nem kezdte a gitározást addig a szöveget tanulmányoztam.
(Bocsi srácok nem találtam olyat amin egy srac es egy csaj énekel egyszerre!)
-Úr isten!- szólalt meg Liam pár percel a szam után.
-Én mondtam,hogy nincs jó hangom!- dölök hátra lazán.
-Hülye vagy?- kérdezte kigülledt szemekkel.-Rohadt jó hangod van!- ámult.
-Hát én nagyon hamisnak hallottam!- mondom rá nézve.
-Akkor szivem holnap fülészetre viszlek!- mosolygott rám.
-Ne csak azt ne!-pánikoltam be.
-Mert?-kérdezte mosolyogva.
-Mert nagyon rossz emlék van róla! -szoritottam össze a szememet.
-Elmeséled?- húzott magához.
-Hát amikor fájt a fülem 5 évesen elmentünk orvoshoz 6 ember fogott le mert majdnem le ütöttem az orvost.-meséltem majd igy vissza gondolva rá elég vicces volt.
-Kis harcikakas voltál? -röhögött.
-Az ám.-mosolygok rá.
-Na jólvan gyere mert ugye bár randim van egy gyönyörű lánnyal!- kacsintott majd maga után fel húzott.
*20 perc múlva*
A temze partján sétáltunk rajtam volt már Liam pulcsija is. Kicsit hideg volt de nem olyan vészes.
-Anya párnap múlva szülni fog!-jelentettem ki a nagy csönd közepén.
-Hogy mi van? Hát akkor te szépen haza mész anyukádhoz mivel te vagy eddig a legkissebb és gondolom örülne ha te is ott lennél!-jelentette ki határozottan.
-Csak ha te is velem jössz!-alkudoztam.
-Oké veled jövök!- mosolygott rám.
-Komolyan?- fordultam oda vigyorogva.
-Komolyan!- mondta mosolyogva.
-Sok magyar Directioner van ámm..- mondom kihúzva magamat mivel én is az vagyok csak ő erröl nem tud.
-Miért mosolyogsz így?- kérdezte sejtelmesen.
-Egy magyar Directionerrel randizgatsz jelenleg!- mondom mosolyogva.
-Hát ha minden Directioner ilyen gyönyörű mint te akkor ....- húzza el a száját.
-Akkor megcsalsz?-háborodtam fel.
-Egy ilyen gyönyörű lány sosem csalnák meg.- húzott magához majd szépen lassan meg csókolt.
-Szeretlek!-mondom halkan.
-Én is.-mondja össze kulcsolja a kezünket és tovább sétáltunk.
  *30perc múlva*
Egy gyönyörű ki vdilágitott Vidám parkba értünk.
-Ez gyönyörű!-ámultam.
-Ide fogunk be menni.- kacsint majd befelé kezdett húzni.
Amikor be értünk alig voltak páran csak szerelmes párok voltak.
Aha szóval ez amolyan "szerelmesek estéja a vidámparkban"
-Na mit akarsz csinálni? - mosolygott rám.
-Egy nyugis helyre szeretnék menni!- mosolygok rá.
-Akkor menjünk a szerelmesek alagutjába?- kérdezte.
-Aha!- mondom.
Amikor oda értünk be áltunk a sorba de egy szőke fej tünt fel 2 párral előrébb.
-Liam az nem Perrie és Zayn?- kérdezem.
-Mindjárt kideritjük!- kacsintott. Elő vette a telefonját kikereste Zayn számát és hivni kezdte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése