2015. május 2., szombat

23.fejezet/ Ki az az ismeretlen?


Sziasztok. Itt vagyok az új résszel  és nagyon rövid lett. :/ De esküszöm a következő hosszú lesz. Barátnőm zaklatott hogy hozzam ezért hoztam. akkor juttatta eszembe. A tanulásra kell most figyelnem szóval nem tudom mikor jön a következő. Addig ti is tanuljatok. :) Jó olvasást. 



23.fejezet/ Ki az az ismeretlen?


"Na Zayn!  Csak így dobaljuk a lányokat! Rossz kis fiú vagy. :* A. "
Ki ez a degenerált aki írogat úr isten. És ki a szar figyel!? Na jó ez már durva. Meg ráztam a fejem majd fel indultam aludni. Mikor el végeztem az esti teendőim le feküdtem aludni egy perc sem kellet hogy el aludjak.

*Liam szemszöge *
Szar most Zayn - nek mert tudom hogy csak azt akarta hogy vele maradjon de rosszul sült.  Ha én a helyében lennék én így viseltem volna ezt az egészet. Avril-t nagyon meg kedveltem. Sőt lehet ez már szerelem. Miután beállítottam az ébresztőt álomra hajtottam a fejem. 

*Avril* 
Fent Liam-el egy jó éjt puszival köszöntünk el majd miután mindennel kész voltam át indultam Niall-hoz. Két kopogás után be nyitottam. Ott feküdt az ágyán és telefonozott.
-Be jöhetek?
-Persze. - mondta mire én mellé feküdtem.
-Mit csinálsz? - kérdeztem.
-Nem tudom! - röhögött. 
-Szóval telefonoztál és nem tudod mit csináltál? - röhögtem. 
-Igen! Am miért jöttél? - mosolygott. 
-Valóban én sem tudom. Csak már hiányoztál. 
-Hiányoztam? 
-Igen. - hajtom le a fejem. Nem érzek iránta semmit. Csak olyan mintha a bátyám lenne. 
-Tudod Ash lehet ez baromság de amióta itt vagy meg változtam. Mindenhez pozitívan állok hozzá. 
-Ennek örülök! - mosolygok. 
-Magyarországon milyen élni? - kérdezte. Mire én mesélni kezdtem. Még sokáig beszélgetünk aztán egyszer csak álomba merültem.

Reggel kipihenten keltem. oldalra fordítottam a fejem és az édesen szuszogó Niall-t láttam. Ki nyújtóztam majd ki szálltam az ágyból majd a telefonomat meg fogva lefele indultam ahol még sehol senki nem volt. Az órára rá nézve 10:46 volt. Hát oké. Be mentem a konyhába majd valami reggelin gondolkodtam majd végül a melegszendvicsen lyukadtam ki. Magyarországon nagyon híres kaja. És remélem mindenkinek ízleni fog.

Zayn szemszöge*

Reggel a telefonom csipogására keltem.Üzenetem jött.Lassan nyitottam ki a szemem de nem volt jó ötlet mert a szememet bántotta a fény.Miután  a meg szokta a szemem a fényt a telefonomért nyúltam. Feloldottam majd meg nyitottam. Ismeretlen. Ki ez?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése